یادداشـ ـتـــ پـ ـاره هـ ـا

لطفن این وبلاگ را بکارید!!!

یادداشـ ـتـــ پـ ـاره هـ ـا

لطفن این وبلاگ را بکارید!!!

(۷) استاد ِ تپل و بانمک و خل وضع!!!

درود
جایتان خالی. نیستید که این آدم را ببینید؛ استاد فیزیک‌مان را می‌گویم. از آن آدمهایی‌ست که بگیر و نگیر دارند. یعنی می‌بینی یک روز خیلی حالش خوب است و می‌نشیند برایت از برنامه کودک‌هایی که در قدیم دیده تعریف می‌کند و شعر و آواز های قدیمی را می‌خواند و از تاریخ برایت حرف می‌زند؛ یک روز هم اصلن انگار همان اول صبح از دنده چپ بیدار شده و یا شاید هم با زنش مشکلی رخت‌خوابی داشته، تلافی‌اش را سرت درمی‌آورد. شروع می‌کند به غر زدن و با یک یک پسرهای کلاس جنگ و جدل لفظی راه انداختن. به این خاطر می‌گویم پسرها چون اصلن ذاتن علاقه‌ی عجیبی به دخترها دارد. در اوج عصبانیتش هم یک انگولک ِ حرفی* به یکی از قشنگ‌ترین دختران کلاس می‌اندازد.
یک بار سرکلاسش زیاد از حد نمک می‌ریخت. استاد را می‌گویم! روز خوبش بود؛ من هم دیدم بدنیست مقدار اذیتش کنم. چندبار جواب حرفهایش را با یکی دیگر از بچه ها دادیم. ناراحت شد. بعد از کلاس نگه‌مان داشت و تحدیدمان کرد به کمیته انضباطی و اخراج از کلاس و...! از آن آدمهایی‌ست که وقتی میخواهد بکوبدت، تورا میگذارد سیبل و نمی‌گذارد جوابش را بدهی و فقط با حرفهایش بهت شلیک می‌کند.
چاق است و از این کمربند های دوبندی که فلسفه‌ی اختراعش این بود که شکم را نگه دارد تا مبادا بی‌افتد، می‌بندد و تنفر عجیبی از انگلیسی‌ها دارد و هر سری این فلک زده های بریتانیایی را با لفظ پدرسوخته خطاب قرار میدهد و چندتایی بد و بیراه نثارشان می‌کند.
خلاصه؛ اینها را گفتم تا برایتان بگویم استاد خل وضع و بانمکیست. از جمله نمک ریزی های امروزش این بود که دو سوال عجیب و غریب مطرح کرد. اولش پرسید اگر یک روز صبح از خواب بیدار شوی و یک نفر بیاید و به تو بگوید تمام دنیا و متعلقاتش وخودت نصف شده اید، یعنی به نصف اندازه‌ی الانت تبدیل شده ای، از کجا میفهمی صحیح میگوید؟!!
سوال دومش هم این بود که دمای بدن مگس را چگونه اندازه میگیرند؟!!
شما بگویدد جوابش را چه بدهیم؟!
نظرات 14 + ارسال نظر
Miss o0o0o0om یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.oooooom.blogfa.com

یعنی من مرده ی همچین استاد های با نمکی هستم...
استادی که با خانوما خوب است اما شکله پسر ها را نمی تواند ببیند و همش دوست دارن بکوبدشان...:دی...
اوه اوه جمله بندی رو...
این استادت چرا این مدلی سوال کرد...مطمئنی حالش خوب بود...:دی؟!
چه عرض کنم والا.... نمی دونم چی جوابشو می تونی بدی...:دی!
سواله سختیه...

میگفت صدتا مگس رو بگیرید و بذاریدشون توی آب و دلتای دمای آب رو محاسبه کنید و اونو تقسیم بر صد کنید تا دمای بدن مگس به دست بیاد :دی

منتظر یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ


اون حرکت استادا با دخترا یکی از داغ های دل من هم هس ببین این استادا با ناموس مردم چه حالی می کنن

اینا یه جورایی دردنا
این مسائل خوب آدمو می چزونن ولی ای ازون بی داداگری ها

داداش فرزاد درد همش اینایی که تو به روز می شی نیست درد واقعیو رو ببینی حتما گلوتو می گیری رو دوشتو فریاد می کشی
دوس دارم باز برات بنویسم ولی اصلا حالم خوب نیست
ای داد
ای فریاد
سالاری داداش
فعلا
پسر این طور معلومه خیلی تو درسات خر می زنی که انثقد دیر به دیر می آی
یا حق

خر خون که نیستم منتهی مشکل نت دارم اینجا... اینجا سر سیاه زمستون اومدم چسبیدم به دیوار خوابگاه ارشدها توی محوطه دانشکده و توی سرما از وایرلس اونها به صورت دزدی دارم استفاده میکنم....
:.
مرسی که وقت میذاری و میخونی و میای همشیره... مرسی... ممنون

سایه یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

ببین همشهری!من که میگم بیا این درس ُ حذف کن!اصن از این استاده خوشم نمیاد!وقتی از انگلیس تنفر داره یعنی دست نشونده ی خود ِ خود ِ همین حکومته!تو همین جا درس خونده!:دی

همین طوریش مشروط میشم، بیام حذف کنم؟! :دی

مینو یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://yousefabad.blogfa.com

از این استادای خل و چل خوشم میاد!
دمای بدن مگس؟!؟!؟!

بیا باهاش درس بگیر!!! :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

اخی این استاده که خیلی باحاله!
باهاش در نیفت، میندازتتاااااااااااا!!!

بیخود کرده... 8 جلسه ی دیگه مونده... تحملش میکنم...
:.
کجای این استاد باحاله..؟!..

شی ـن. یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://diaary.blogfa.com

حالا چه اصراری داری جوابشو بدی :پی
ندید بگیر کلن خودش و سوال شو باقی قضایاشو

کلن نادیده نمیشه گرفتش... از بس چاقه :دی

دختر ایرونی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://iranian-girl22.blogfa.com

چه سوال جالبی پرسید
منظورم اولی بود
واقعا بهش فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که هر چقدرم همه چیز به یک اندازه تغییر کنه اندازه ی عدسی چشم ما که تغییر نمیکنه
حتما متوجه تغییرات میشه
نمیدونم شایدم نشه!!
امیدوارم بهتون خوش بگذره با همچین استادی
تو هم جای سر به سر گذاشتن با استاد برو یه راهی پیدا کن واسه اندازه گیری دمای بدن مگس

اونم تغییر میکنه... اندازه مردک چشم رو میگم!
دمای بدن مگس ساده است... میگفت صدتا مگس رو بگیرید و بذاریدشون توی آب و دلتای دمای آب رو محاسبه کنید و اونو تقسیم بر صد کنید تا دمای بدن مگس به دست بیاد :دی

بهار(ما دو نفر) دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ق.ظ

والا ازین استادا که شما وصفشو کردین به تور ماهم بارها خورد.اما خداییش این یکی که شما گفتی در نوع خود بی نظیر بود...خدا سایش رو از سرتون کم کنه....

بذار باشن این اساتید... یادآوری خاطراتشون بعد از بیست ساله شیرینه...

دودو دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://doudou.blogsky.com

جواب سوال اولی چیههههههه؟؟؟
دارم دیوونه می شم!

خب اگه میدونستم جوابش چیه که نمیگفتم استادمون با این سوالش خل وضعه!!

شی ـن. دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://diaary.blogfa.com

حتما کرکر خنده س استادتون !‌ نه ؟!
دلم از این استادا خواست !‌
البته یِ دونه از نوع ِ‌ خفن خل وضعشو دارم این ترم .
راستی تو چیکار به هیکل مردِ مردم داری !‌دهه ! :دی

برعکس... کرکر خنده است واسه دخترا... پسرها حق جیک زدن ندارن...

منتظر دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

فرزاد اگه من اون استادو داشتم دق می کردم
البته یکی غیر قابله تحمل تر ازون رو این ترم دارم تحمل می کنم

دزدکی وای وای وای

ولی حلاله استفاده کن

من مرجعیتم رو تو یه جایی گرفتم می خوای مرجعتو عوض کن بیا زیر سایه ی فتوا های من

کلاگ اگه مرجع داری در کل

خستت منتظر
بازم بیا منو ببین همین الان باشه

مرجع تقلید زن هم مگه داریم؟! نداشتیم هاااااا...
بخدا میام وبتو میخونم همیشه... منتهی نظرات که بسته است...

ساده بگم...(سمیرا) دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://4divarieman.blogfa.com

هرچی شیرین عقله میاد استاد میشه!!!

خب اینهایی که شیرین عقل نیستن چکاره میشن؟!

ف@طمه چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://zarafekocholo.blogfa.com/

یکی از اینا حوالش میکردین

مومو چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

دست همه ی دوستانی که اینقدر به استاد های بیچاره لطف دارند درد نکند!!! دیگر همه چیز تمام بودیم شیرین عقلی هم اضافه شد...

خب یه واقعیته... نمیشه ازش فرار کرد... شیرین عقلی و خل وضعی اساتید...
البته جسارت نشه به شوما... برخی از اساتید منظورم بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد